外形似「便便」|張敬軒網購後中伏:「佛地魔」見到都驚 (12:31)

文章日期:2021年03月30日

張敬軒在Ig分享短片,並留言表示:「網購新體驗之 #網購直升機 #伏伏伏伏伏伏伏伏伏伏」,他表示本來打算買木料做手工送給朋友:「見到有件嘢幾靚,同我以往買嘅嘢大概咁嘅size,諗住做一支杖送畀朋友,見到嗰支同呢支差唔多,當時我冇乜諗,然後手快快撳咗,終於今(昨)日寄咗返嚟,原來係咁大碌嘅,都算喇,本身覺得佢幾有型吖,點知轉過嚟時候,係咁嘅(形狀似便便),呢個好明顯冇辦法成為一支魔杖,唉,好嘢,嘥錢。」

軒仔還在hashtag搞笑稱:「#我買了一篤天然...#盛惠800蚊 #本來諗住做支哈利波特魔杖送俾人 #我諗家下連佛地魔見到都驚 #唯有送俾鍾意扮小雲同小吉嘅人 #咒語係便便去去走 #使用說明請參考igStory #原來是世間太荒謬」,該短片已有逾10萬次觀看,軒仔好友王菀之則留言說:「哈!!!!!一轉過嚟我笑到好大聲,呀咪住,唔係送我㗎呵...唔係話唔鐘意,不過等我問問蘇生先。」

(即時娛樂)