甜蜜冧歌打響頭炮 Ian@MIRROR新歌暗藏愛的密碼 (19:41)

文章日期:2021年03月30日

MIRROR成員陳卓賢(Ian)近日推出新歌《DWBF》,今次一改「陳式情歌」風格,以甜蜜冧歌打響頭炮,Ian說:「曲風同以往好唔同,希望藉着今年推出嘅幾首歌,向大家展現更多嘅自己。」

《DWBF》意即「Don't Wanna Be Friends(不想只當朋友)」,講述少男少女在友達以上、戀人未滿階段,既期待又怕受傷害的心路歷程,Ian透露:「故事係講一個男仔,唔想再同對方做朋友,希望超越友誼,終於佢踏出一步,所以有呢個構思同歌名。」

Ian過去包辦曲詞創作,今次雖未有填詞,但提供不少想法,還自爆字裏行間暗藏玄機:「同作詞人傾咗好耐,佢好了解我嘅諗法,例如我好鍾意方大同,所以將《愛愛愛》、《歌手與模特兒》放入歌詞,當係一個密碼。」

日前Ian為新歌拍攝MV,團隊搭建溫馨而復古的六角形房間,向來多才多藝的他,被一場彈琴戲碼考起:「我好耐冇彈琴,喺冇準備嘅情况下有啲驚,算係今次最緊張嘅戲。」

提到今年目標,Ian承諾繼續朝唱作人方向進發,同時率先透露年度計劃,向樂迷大派定心丸:「早幾個月好似冇乜動態,知道大家有啲擔心,呢段時間為咗今年嘅計劃做準備,包括《DWBF》,都係呢幾個月嘅創作。最近訂立咗目標,例如之前講過今年想推出4首歌,要催促自己加緊腳步,希望可以如期完成,亦都希望大家關注我嘅作品。」

(即時娛樂)