RB主音6號跪地爆喊唱歌 慨嘆朋友離開群組:好多嘢冇得返轉頭 (16:01)

文章日期:2021年04月05日

樂隊RubberBand(RB)昨晚在紅館舉行第2場《RubberBand Ciao 2021》演唱會,繼首晚阿偉為女兒溫馨獻唱後,在昨晚的solo環節,輪到阿正登場,阿正笑說:「你哋入到嚟都知我係唔出聲嗰個,訪問唔出聲,演唱會我都唔出聲,不過今次都嗌咗少少,但唔知有冇走音。噚晚阿偉唱咗首歌,但你唔好以為我會唱歌,唔好咁大期望。」

此話一出,全場起哄,阿正續說:「你畀我講埋先,我10年嘅嘢,今日要講晒出嚟。呢首歌係我寫嘅,不過我寫好多首歌,都係諗住嗰個人,就係我老婆,佢今(昨)晚都喺度。呢首歌作嘅時候,真係諗住佢嘅,歌詞就係嗰啲唔係好make sense嘅英文,但係好冧冧豬嘅,但係我會彈畀你聽。」觀眾聽到阿正這番話,當然不肯罷休,全場拍手叫囂要他唱歌,「腳都震埋」的阿正最後都屈服,唱出《i》專輯中的《First Date》,現場氣氛高漲,又甜蜜滿瀉。心情大靚的阿正,唱完更向太太送飛吻。

除了窩心時刻,昨晚音樂會也有揪心一幕。當6號唱出《山河故人》時,忽然激動得跪低拍打台面,之後他還爆喊;有份擔任和音的小肥,也跟着爆喊,不過他們份屬好兄弟,當走近時即擊拳互相鼓勵。6號唱罷歌曲後,他即解釋:「其實近年好多人都left group(離開群組),好多嘢都冇得返轉頭,我都有個朋友係咁,所以呢首歌係感受好深,希望所有嘢都可以返轉頭,不過我哋唔係魔法師,只係識玩音樂,只能送歌畀大家。」隨後6號唱出《倒行詩》,為觀眾也為自己帶來安慰。

(即時娛樂)