無綫ViuTV綜藝節目拉開戰幔 MIRROR孖ERROR撼金句主播方東昇 (19:07)

文章日期:2021年04月05日

無綫和ViuTV的綜藝節目拉開戰幔!今個月是ViuTV的5周年台慶,早前已安排連串新節目及劇集輪住推出,今晚9時半播出由MIRROR成員陳卓賢(Ian)和女友盧慧敏(Amy)主演的定情劇《無限斜棟有限公司》,力撼無綫同時段的《大步走》;緊接10時半ViuTV播出由阮小儀、黃奕晨和MIRROR成員呂爵安(Edan)主持的《考有Feel》,節目內有MIRROR及ERROR玩遊戲,無綫則播出由「金句主播」方東昇主持的《尋人記》,方東昇過往主持的節目均不乏捧場客,尤其他愛在節目爆金句及玩食字。

阮小儀在Instagram貼上和Edan及黃奕晨搞笑合照,力谷新遊戲節目,小儀寫道:「我們仨可愛到咁,都係想提大家,今晚就係喇喂!!!好多人都問,今晚打仗喎,點睇先…

首先,我哋錄製呢個節目嘅時候,係喺一月,冇任何要去打仗因數發生嘅,我哋台前幕後都只係為做好呢個節目而出發,好單純地做做做拍拍拍!所以,冇咩得點睇!點睇嘅係,你哋今晚記得幾點睇就得喇!」

(即時娛樂)