RubberBand主音6號憶亡母而嚎哭 自彈自唱歌頌母愛 (14:14)

文章日期:2021年04月06日

樂隊RubberBand(RB)的《RubberBand Ciao 2021》,昨晚(5日)假紅館舉行第3場,獨唱部分輪到主音6號上陣,他在台上自彈自唱一曲送給亡母。

6號與隊友先唱過《心照一生》及《Hello?》,然後獲隊友阿正、阿偉及泥鯭大力擁抱,為他的Solo打下強心針後,才獨個兒站在台上。

6號談及喪母心情,他說:「正正因為一個關於Ciao嘅音樂會,自己特別多感觸,我係一個唔叻面對離別嘅人,一直喺面對離別呢個課題,需要好多人Support我﹑體諒我。媽媽去年3月離開咗,我唔知點解仲夠膽做呢個音樂會,仲要好快就決定要叫做『Ciao』。我仲經歷緊呢件事,但音樂真係好神奇,喺呢段時間我彈多咗結他,又因為疫情,好多時間留喺屋企,當然仲係彈得麻麻哋,但都感激有音樂去go through(經歷)呢件事。」

說到這裏,6號哽咽稍作停頓,觀眾見狀拍掌鼓勵,6號續說:「我都有位喺泰國嘅朋友,經歷緊呢樣嘢,佢媽媽都...但我都想鼓勵佢。」6號此時已嚎哭,他續道:「我想寫多啲嘢,有時朋友話我無病呻吟,但通過寫文、出post、彈琴玩音樂,去紀念返一啲你愛嘅人,係一個過程。我應承自己會寫多啲關於媽媽嘅嘢,但寫得唔夠多,但周耀輝同于逸堯都同我分享,點樣通過寫書或一啲作品,去經歷媽媽離去。

我覺得呢個做法可以有好大力量,因為湊到你咁大嘅呢個女性,其實喺城市裏面冇人會記得佢,只有通過寫歌去記低,分享畀多啲朋友知,包括喺泰國嘅朋友,佢嚟唔到,但我知佢會睇到。」

6號又指,過去寫這類題材時,一落筆會爆喊寫不到,所以他很感謝老婆Tim Lui為他寫出心聲,之後6號拿起結他,唱出2012年時的《M.A.M.A.》,而這正是當年Tim Lui執筆歌頌母愛作品。

完成獨唱部分後,6號明顯放鬆,不時與觀眾互動,全場大合唱《發現號》和《未來見》,不過到Encore時,6號對於因為太緊張獨唱部分而未有唱好《Hello?》感到耿耿於懷,於是要求再唱一次,結果他唱出高水準,令昨晚的音樂會完美落幕。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕6號 主音 憶亡母 嚎哭