謝安琪決定考電單車牌後 收「女騎士谷」邀請:覺得窩心 (12:42)

文章日期:2021年04月11日

張繼聰熱愛揸電單車,而老婆謝安琪(Kay)亦決定報名學揸電單車,日前Kay在社交網貼了坐上電單車照片,她解釋:「稍為說明一下,呢張相拍攝當日,我只係去報名,所以服裝方面嚟講,可以話係錯晒,我冇諗過原來報名當日,可以得到機會,坐上電單車感受一下,雖然服裝方面,可以話係嚴重出錯,但係無損我凌厲嘅眼神,我究竟諗緊乜嘢?我係諗緊...屋企全部都係棍波車,我一定要考到棍波車牌,如果唔係,有人(指張繼聰)又有藉口...再買新車,為咗呢個原因,一定要考棍波,事情就係咁樣決定!」

事件曝光後,Kay昨天再更新Ig,她貼了一幀抿嘴的少女照,並留言:「忽然間,收到了很多加入鐵騎會﹑女騎士谷...的邀請,還有私人電單車課堂教授﹑電單車買賣介紹...林林總總﹑形形色色,我覺得自己社交圈子,一下子廣(擴)闊了很多,猶如不知為何下載了交友app或是社交平台突然被hacked,不同的是,我其實覺得很窩心,謝謝大家這麼踴躍邀請我,有點害羞。」

(即時娛樂)