姜濤廣告代言停不了 孖蔡卓妍拍預防HPV宣傳片 (12:55)

文章日期:2021年04月13日

蔡卓妍(阿Sa)和姜濤首度合作,宣傳預防HPV,阿Sa和姜濤之前未曾在工作上碰面,今次拍廣告結緣,令姜濤相當緊張,2人分開不同地點拍攝,姜濤完成自己拍攝部分,便親往阿Sa拍攝場地探班,不過怕醜的姜濤去到現場,又緊張到腦海一片空白,場面搞笑。

阿Sa表示開心可以跟姜濤合作,她說:「好開心多個人幫手推廣HPV,預防HPV呢件咁大嘅事,係要全人類都要去take action只得,所以要同新面孔去合作宣傳呢件事。」阿Sa笑言除了歌手和拍戲做了差不多20年,宣傳預防HPV這份工作,亦好像她的另一份工,並感謝廣告商對她的支持。

問到姜濤為何Cool住探阿Sa班,他解釋一時緊張,他說:「阿Sa對我來講係前輩,點知去到佢咁Nice﹑咁主動打招呼,搞到我有啲唔好意思。」

姜濤表示對於未能和阿Sa同場拍攝,向前輩偷師而感可惜,期望未來兩年可以同阿Sa拍住上,令全香港人知道預防HPV重要性。姜濤深切體會到健康的重要性:「我都會take action去預防,因為呢個係對自己同對將來嘅另一半應盡的責任。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕姜濤 蔡卓妍 預防HPV