考有Feel|MIRROR ERROR大混戰 肥仔爆姜濤「竹筍胸」 (13:07)

文章日期:2021年04月13日

由阮小儀﹑呂爵安和黃奕晨主持的ViuTV節目《考有Feel》,今明兩晚播出的兩集,MIRROR隊派出姜濤、Stanley(邱士縉)及Frankie(陳瑞輝),迎戰ERROR隊的肥仔(梁業)、Dee(何啟華)及陳俞希(Hailey),大玩遊戲挑戰「五感」。

在遊戲「瘋狂追聲族」中,兩隊隊員要蒙着眼,只靠聽覺捕捉會發聲的大象玩具。遊戲剛開始時,MIRROR隊派出來姜濤和Stanley,似乎各有各策略,Stanley趴在地上,以蛙式動作四處尋找大象,而姜濤則竭力攬實敵隊的肥仔,阻止他搶到大象。

面對姜濤的攻勢,肥仔邊掙扎邊大叫:「你唔好捉住我,你放開我啦!」場面搞笑。之後肥仔曾擺脫姜濤,但很快又被姜濤攬住,此時在旁邊Stanley被肥仔以「奪命鉸剪腳」夾住腰部,無辜捲入混戰,而ERROR隊的Dee,亦趁機脫去Stanley其中一隻波鞋,現場一片混亂。

事後肥仔被主持小儀問到,被姜濤強勢攬實的感覺如何?肥仔笑指:「我feel到佢個『竹筍波』!」姜濤聞言反駁:「我『竹筍波』?佢係一粒波啊!」惹得眾人爆笑。

(即時娛樂)