孖鄭伊健體驗做一日農夫 林珊珊一試愛上 打算租田耕種 (15:48)

文章日期:2021年04月19日

鄭伊健與經理人林珊珊、珊珊女兒西瓜(李澄)、野人(李怡),雖然幕前合作機會不多,但公餘時間常相約活動,當珊珊的網上頻道《大家好ALL IS WELL》與浸會大學學生合作拍片,計劃體驗做一日農夫時,便邀請伊健、西瓜及野人體驗農夫生活,初次下田的珊珊一試愛上,計劃往後租田體驗鄉郊生活。

伊健知道今次要到農場體驗,早有準備戴了太陽帽拍攝,之前已有多次種田體驗的他說:「我之前都試過好多次,同住新界嘅朋友落田耕種,但珊珊佢哋應該第一次,每樣嘢都覺得新奇,有時會問一啲意想唔到嘅問題,初時奇怪佢哋點解咁問,但可能第一次好多嘢唔知,或者觀眾都唔一定知,今次嚟到呢度體驗農夫生活,令我哋認識多咗農場嘅嘢。大家城市人,為咗令自己身體健康,間中去郊外郁動吓、拎吓鋤頭,總好過成日坐喺度。耕種嚴格來講都係一種運動,不過係最輕鬆嘅運動,我唔覺得辛苦,有時間應該多啲到郊外耕種。」

珊珊雖然首次落田,但她已經愛上,「一直好期待,其實我好想試,所以由開會聽到要做一日農夫,已經好開心,到現場勞動咗一日,就更加想租一塊田耕種。剛才問過呢度啲朋友話真係可以租,公司同事都好支持我,希望可以好快實現」。

西瓜也説:「我嚟之前好擔心唔知應唔應付到,因為平時有啲嬌生慣養,又怕蟲又怕濕,估唔到雖然唔熟手,我又雞手鴨腳,又跌嘢又差啲將個鋤頭鋤到人,但非常enjoy,不過最開心係之後食新鮮蔬菜時,入口嫩滑新鮮,加埋天然配料,就明白我哋平日食嘅嘢有幾人功化。」

(即時娛樂)