「負傷」開工|胡鴻鈞戴頸箍拍MV:整親未嘗唔係好事 (16:21)

文章日期:2021年04月19日

胡鴻鈞(Hubert)日前為新歌《整親》拍攝MV,新歌以自嘲方式,帶出就算飽受網絡欺凌、攻擊,都要堅守初衷的信息。

新歌主題圍繞心靈上受傷,關於網絡上一直有很多的評論,Hubert說:「自己一直都好留意,因為呢個係接觸聽眾最好嘅渠道,可以了解市場需要,同外界接軌,知道大家對自己作品睇法,最緊要係識得分析過濾,當中有好多有建設性嘅提議,真係好有幫助。咁多年來,學習咗唔好因為一啲反對聲音,或者別人對自己睇法,而影響自己追逐嘅夢想,要繼續堅持自己嘅初衷。」

提到MV造型,Hubert拍前跟導演開會分享想法,希望新歌在視覺上有新衝擊、新感覺,想效果誇張些,所以有好多CG效果,他說:「《整親》即係受傷,其中一個造型係戴上頸箍傷痕纍纍咁,係暗示當畀人批評時,大家都會受到傷害,不過有時整親,未嘗唔係一件好事,喺休息過程中,會有好多領悟,希望帶出正能量,受傷只會令人變得更強大。」

(即時娛樂)