曾試異地戀 黎諾懿跟「林志玲」拍拖 戀情僅維持半年 (19:00)

文章日期:2021年04月19日

黎諾懿和陳敏之亮相《師父有請》,大談「驛馬」主題。主持麥玲玲形容黎諾懿有「美人啄」,她表示這類人在15歲到18歲,必須離開出生地方,適宜走動。黎諾懿指自己拍《舞動奇跡》時,曾離港8個月,當時在內地工作居住或飲食較差,都可以接受,他說:「試過去北京機場附近一間賓館,攝氏零下4度,浴室只得1分鐘有熱水,冲完涼成個人醒晒!」

被問到有否試過發展異地戀?Bob即追問諾懿有否追過當年《舞》的拍檔金晨,諾懿說:「佢太細個,當時得18歲,你當我禽獸呀?我唔係呢啲咁嘅人!我試過台灣異地戀……」陳敏之聞言表示知道是誰,諾懿笑言:「『林志玲』嘛,所有嘢都好完美,但佢唔舒服都得個電話,我接受唔到,我唔係黐身,想拎樣嘢畀你都唔得!講個電話又要夾時間,長期要買機票,所以只係維持咗半年。」諾懿曾跟台灣女生拍拖,不過他沒有透露對方是誰,只稱呼為「林志玲」。

敏之則試過另一半是在加拿大生活,有時發燒留言給對方,由於時差關係,對方醒來傳短訊慰問之時,她已經康復了,最終維持4年時間後分手。

(即時娛樂)