念親恩|黃樹棠兒子一字一淚念爸爸 父子出生入死冇隔夜仇 (16:08)

文章日期:2021年04月20日

資深演員黃樹棠(棠哥)4月9日因肺癌離世,享年77歲。喪禮於下月5日在世界殯儀館設靈,翌日出殯。棠哥兒子黃榮璋對父親離世仍未釋懷,今日凌晨他在社交網貼相念亡父。

黃榮璋傷感寫道:「唔知點解對眼好似閂唔到個水喉,我好似一路記返起晒以前好開心嘅記憶,佢哋由細開始就好錫我,阿媽唯一一次揸住衣架想打我,追追吓都會變成一齊大笑,好開心咁冇咗件事,阿爸係一個武功高強嘅人,佢實打過我?對唔住,係無!佢兩個錫到我燶....而家兩個都唔喺度喇,媽媽嘅事好不容易先可以放下....」

黃榮璋表示父母臨終前,不約而同提及離婚一事,他寫道:「佢哋不約而同地喺走前都有提及離婚嘅事,對我嘅影響係最大,有點點對我抱歉,但係因為咁,我先有一個不一樣嘅童年,我而家想同你哋講,你哋對我好好,唔需要內疚,我一樣都係幸福的!你哋兩個都係我最重要嘅人!教識我好多做人嘅道理。

近呢十幾年我都同我爸相依為命,似兩兄弟多過父子,你冇錢有我頂住,我冇錢有你頂住,出生入死,雖然拗撬一定有,但係父子冇隔夜仇。

引用阿爸近年每日都會講嘅一句,我永遠都會記喺心:人唔需要貪心,要知足,『簡簡單單又一餐』便足夠了!我好掛住你呀﹗爸爸。」

(即時娛樂)