否認出任港台電視部高層 馬浚偉:我冇可能係一個公務員 (20:00)

文章日期:2021年04月20日

【今日直擊】早前有傳馬浚偉將出任香港電台電視部高層,今天他現身港台出席全新節目《同理‧繼續傾》記者會,澄清只為港台節目擔任主持。馬仔獲港台盛大歡迎,由港台中文台台長何重恩和他舉行簽約儀式,助理廣播處長(電台及節目策劃)周國豐亦送上真咪作開咪禮物,車淑梅則以神秘嘉賓身分送上「心耕天下」4個大字給他,祝節目有好成績。

對於被爆曾說想坐周國豐個位,馬仔解釋飯局前並不知周國豐是助理廣播處長,他只是說笑,怕又被人說去港台開咪有目的鵲巢鳩占,更否認會出任港台電視部高層,他說:「高咩層呢?我本身冇可能係一個公務員,做香港電台工作除非要簽一份公務員合約,才可以出任全職的職位,我冇可能放棄自己所有生意和業務,坦白講係傾過除咗為節目開咪,兼任電視台其他工作,將來只要內容適合同模式可以,亦唔排除有其他合作空間,但既然我唔係全職公務員,就冇可能係港台電視部台長啦!其實職位有乜所謂,唔通我返TVB任校長,喺校長協會上真係有我個名咩?呢啲只是虛名,從來都冇意思,我已是自己兩間學校的校監、4間公司的CEO、但又是打雜。」

馬仔透露下周會到電視城為無綫藝員訓練班面試,據他所知有1800人報名参加,經兩輪面試後,到5月底只會開一班,共30人,為期6個半月的課堂及實習,他有一半時間都會在場,承諾將所有在無綫學習到的東西,一一教授給學生。

(即時娛樂)