Car Camping遇着人有三急 何雁詩爆老公鄭俊弘有潔癖 (17:15)

文章日期:2021年04月21日

何雁詩日前接受許文軒主持的《StarTalk》訪問,談到相隔4年再推出實體唱片感受。提到碟中歌曲《灰夠》屬親身經歷,她說:「估唔到原來錄呢首歌時,會產生好多唔開心情緒,當時仲要啱啱結咗婚,搞到好唔開心,會帶啲情緒返屋企,多謝Fred(鄭俊弘)有耐性陪我,畀一個位我盡情爆喊抒發,不過另一個角度,正正因為多咗咁多情緒,令自己寫多咗幾首歌,生產力好高。」

問到結婚後有什麼為Fred改變的地方時,她說:「Fred為我改變多啲,我哋有好多嘢好唔同,好記得拍《娛樂大家》時,Liza姐(汪明荃)有問點解鄭俊弘會同我結婚,一個咁多嘢講,一個咁靜?好彩我哋價值觀好似,我哋努力維繫中。」

何雁詩又説:「Fred有潔癖,對於去car camping呢件事,已經有好多恐懼,包括衛生同污糟問題,喺半夜佢個肚出現狀况,人有三急,我唯有喺山頭掘個窿畀佢解決,最後佢自己清理返,之後我喺度諗,點解我要幫佢掘,明明佢自己可以做,由此證明我真係好鍾意佢,呢件事喺我人生中都幾浪漫。」

(即時娛樂)