張瑪莉分享經歷傳福音 馬浚偉深受感動熱淚盈眶 (19:01)

文章日期:2021年04月27日

馬浚偉(馬仔)擔任主持的清談節目《緣來自咖啡2》,節目已近尾聲,今集馬仔邀請張瑪莉(Mary)擔任嘉賓,兩位教友相聚暢談甚歡。

面對前輩張瑪莉,馬仔並無訪問感覺,反而覺得是兩個神的子女在對話,大家都是虔誠基督徒,他說:「睇過好多關於Mary嘅訪問、報道,知道佢成長經歷真係好艱難,很不容易,佢嘅分享令我深深感動,有兩個時刻更幾乎流眼淚,不過係喜悅同溫暖嘅,唔係傷感。此刻可以見到佢積極生活、工作之餘,還傳揚福音,真係好佩服好欣賞佢,衷心祝福Mary每樣事情都平安順心。」

擁有同一信仰,張瑪莉笑言與馬仔聊天就好像弟兄姊妹,願意真心分享自己的經歷,她說:「之前聽過好多關於馬仔嘅嘢,尤其留意到佢好學不倦,呢個節目能夠帶出好多正能量信息,真係好啱每個人嚟睇。傾談之下,感覺我哋人生裏面,好多經歷都不是偶然的,我相信神在我哋生命中,是要我哋幫祂完成向普天下傳福音呢個心願,其實也是一個基督徒應該要做的事。」

(即時娛樂)