十指痛歸心|閂車尾箱遭夾傷左手中指 劉俊謙入院縫3針 (18:35)

文章日期:2021年04月28日

劉俊謙日前在社交網貼了躺在病牀的照片,左手中指包了紗布,當時他未有解釋為什麼受傷。劉俊謙今日拍片講述受傷情况,他表示受傷的中指縫了3針,仍有輕微瘀傷,他憶述事發經過:「我有個好朋友揸車送我,佢開車尾箱時,我以為佢想拎嘢,我就想幫好朋友拎嘢,點知我伸隻手入去,佢就閂埋車尾箱,我隻手(指)當場夾扁,佢好驚,佢仲驚過我,佢拉返開個車尾箱後,我隻手呢個位,一夾時候擘開咗,醫生話傷口有0.5cm至1cm深,我覺得唔係好大件事,我都試過爆晒缸,但我好朋友好驚,我爆晒缸但都安撫佢,我話『冇嘢,冇嘢,我撳住傷口止血,啲肉都黏返埋』,但過咗兩小時都黏唔埋,要去醫院縫3針,咁大個仔極少入院,今次都幾深刻,當時我瞓喺度望住傷口,佢哋好似做針線咁縫傷口,當時已打麻醉針,唔算痛,呢個經驗幾得意,依家日常活動係郁到(手指),不過傷口未好晒。」

相關新聞:劉俊謙受傷入院 左手中指包晒紗布

(即時娛樂)