疫下創作音樂獲外國音樂人賞識 劉祖兒相隔30年再出唱片 (22:22)

文章日期:2021年04月28日

曾於1990年代加入樂壇的劉祖兒(Joi),憑歌曲《喜歡我》而為人認識,當年推出首張同名唱片更獲得金唱片,可惜因自覺不適合娛樂圈,只在樂壇閃現兩年便銷聲匿迹。雖然已離開樂壇多年,近年轉做美容學校,不過他閒時也玩音樂,早前因疫情「停業」,留在家中創作不同音樂作品打發時間,豈料其創作獲外國音樂人賞識,為他推出純跳舞音樂大碟《3 UR Mind》,更於德國、英國及日本等地發行。

對於作品能衝出國際,劉祖兒又驚又喜︰「疫情令我多時間玩音樂,起初只係諗住消磨時間,估唔到作品有人喜歡,仲要係外國人鍾意,初時知道有人對我啲歌有興趣,以為係講笑,估唔到係真嘅。」劉祖兒透露老婆一口氣從外國買了100隻唱片寄回香港,送給身邊朋友,他說︰「起初都唔知佢有買,到一箱嘢送到屋企,先知原來佢買咗咁多返嚟,佢話係我人生第2次出唱片,仲要相隔30年,好有紀念價值!」

今次的作品不僅在外國獲好評,不少外國及日本音樂平台均有報道,連香港DJ梁兆輝於晚上主持的音樂節目亦播了他的作品,更以「電音Architect(電音建築師)」來形容他,大讚他的作品達國際水平。劉祖兒說︰「好開心大家欣賞我的作品,自己唔敢話達到國際級水平,只係將自己鍾意嘅元素放入音樂作品。當晚揸緊車返屋企,聽到收音機節目播自己作品,當然開心啦!」

(即時娛樂)