李明蔚狀況轉差 馬浚偉代更新fb感激外界關心 (15:15)

文章日期:2021年04月30日

抗癌歌手李明蔚(Sarena)近月身體狀况轉差,自4月20日在facebook表示要抽腹水減少肚脹,也因為不夠氧氣導致呼吸吞嚥困難,被醫生轉送到療養院及要服用嗎啡水減輕痛楚後,一直未有再更新社交平台,令人擔心﹗

今日,明蔚的facebook終於有新帖子,卻是由馬浚偉代寫的。馬浚偉在明蔚的facebook上載歌曲《交換愛情》MV,留言︰「大家好,我係馬浚偉,以下這段說話是Sarena叫我代她寫的:『大家好,我係Sarena,多謝大家對我的關心,由於我的身體狀况已經變得比較差,實在沒有辦法再一一回覆大家的問候,多謝你們對我的關心和支持!未來嘅路會係點,我自己都唔清楚,不過我依然會努力,希望!我喺呢度再次多謝馬仔哥哥送呢隻MV俾我,喺呢度我將呢一首《交換愛情》MV送俾大家﹗~Sarena 李明蔚』」

(即時娛樂)