同居好友反目|蔡國威對韓君婷仁至義盡:點解要以怨報德? (12:37)

文章日期:2021年05月02日

曾是同居好友的蔡國威和前亞姐冠軍韓君婷爆反目,韓君婷自爆被逼遷,又指兩人「同居」時,自己不是白食白住,她有給4位數字金額家用,亦有分擔家務,韓君婷亦取消關注蔡國威社交網,同時又刪掉2人合照,20多年友情一刀兩斷。

蔡國威夤夜在社交網就韓君婷的言論發表公開聲明,強調沒有趕對方走,又表示自己問心無愧,他寫道:「你(韓君婷)自己唔長進唔腳踏實地,自己堅持辭職賴疫情,我做朋友都仁至義盡。」

之後蔡國威再貼了寫着「人生努力了﹑珍惜了﹑開心無愧就好...」的相片,並有感而發寫道:「最後我要講一句,雖然我唔係咩富有人家,能力所及,可以幫,我都盡量幫,唔係需要你歌功頌德,但點解要以怨報德??」

韓君婷今天亦在Ig留言:「我不想再包容你去講大話去傷害我。我不會好似別人製造新聞傷害人,讓自己出位,人生就是過眼雲煙,我只會做好自己正面去面對未來。」

之後蔡國威亦在社交網再留言:「多謝大家,有明白我嘅人就已經足夠啦,我唔會再回應任何嘢啦﹗」

相關新聞:同居好友反目︱韓君婷自爆被逼遷 蔡國威:我對燈火發誓冇講過

(即時娛樂)