完成個唱後將時間留畀老公 莫文蔚:疫情令我180度改變 (18:33)

文章日期:2021年05月05日

將於6月在紅館舉行演唱會的莫文蔚(Karen),日前接受許文軒《StarTalk》訪問。談到相隔16年再開紅館騷感受,Karen說:「今次係我最後一次做大型演唱會,我一啟動巡唱已經有呢個諗法,我好快下決定,唔會再猶豫,我覺得做每樣嘢,都應該有始有終,利落啲,更何况我做咗呢類型巡唱10幾年,已經好圓滿。」

有樂迷認為Karen過去的廣東歌較前衛,令香港主流市埸未能消化,Karen說:「都可能係,2001年做《一朵金花》嘅指引係冇限制,諗得出嘅就去做,最後同伍佰老師造咗一張具電子、中樂同搖滾元素專輯。好慶幸喺我嘅音樂旅程中,遇到咁多貴人同音樂人,放咗好多可能性喺我身上。當時可能係行得畀人前,但依家有新一代聽返20年前嘅歌覺得有型,唔過時,我覺得呢個意義重大!」

Karen推出國語唱片數量較廣東碟為多,她說:「之前簽咗以台灣為基地嘅唱片公司,自己又唔太執着用乜嘢語言唱歌,總之感動到人就係好歌。不過隔咗咁多年,反而愈來愈喜歡唱廣東歌,可能自己技巧好咗,覺得唱廣東歌冇咁難。」

Karen表示個唱後,要改變生活節奏,把時間留給家人和老公,她說:「疫情令我180度改變,發現原來有另外一個莫文蔚住喺裏面,我以前只顧工作,要keep住好忙先安樂,坐多陣都唔得,自從上年返英國過二人世界,開始知道乜嘢叫做享受生活,我會煮嘢食、打理屋企同種花,最開心係重拾彈琴興趣。」

(即時娛樂)