謝安琪原來是「鏡粉」 入場撐MIRROR睇騷勁興奮 (13:24)

文章日期:2021年05月08日

MIRROR在九展Star Hall舉行的演唱會成為城中熱話,鄭裕玲(Do姐)都點名力讚好睇﹗MIRROR的粉絲年齡層很闊,由幾歲大的小朋友至上了年紀的男男女女都有,原來就連謝安琪都是其中一名「鏡粉」﹗

張繼聰和太太謝安琪日前入場睇騷撐MIRROR,謝安琪看得非常投入,如小粉絲般站在台下跟台上正在演出的MIRROR合照,兩人完騷後更走入後台跟12子影相。張繼聰說︰「今日帶咗表妹去睇MIRROR,佢成晩好興奮﹗」張繼聰表示MIRROR好抵惜︰「佢哋真係好叻仔,有今日嘅成績,係好值得,更加值得有廣闊嘅前路。加油,繼續努力,期待你哋更多精彩嘅作品同演出﹗」

謝安琪則表示︰「有個人諗住帶我去睇MIRROR演唱會,我就會好鍾意佢......Well......😌演唱會好好睇,多謝你哋又落力又精彩嘅演出。盡情享受你哋嘅舞台繼續加油,繼續good show🔥﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張繼聰 謝安琪