姜濤獲偶像羅志祥祝Good騷 MIRROR母親節送花姐康乃馨 (17:10)

文章日期:2021年05月10日

昨天母親節,撞正MIRROR的Star Hall演唱會進行得如火如荼,經理人花姐雖然未能跟母親及孩子慶祝,卻收到MIRROR 12子送上的驚喜。MIRROR在後台向花姐送上康乃馨,更唱出一曲《世上只有媽媽好》,令花姐非常感動!

花姐在社交平台上載康乃馨照片,花束上有張寫上「Thanks Mum」字句的心意卡。她說︰「今年冇辦法同媽咪過母親節,冇機會同大小B一齊,出門口時,心裡面諗,今日大家如果同我講『母親節快樂』可能只會帶俾我一種遺憾。最終喺IG,喺會場我收到大家嘅祝福,我先領會到,大家嘅出現填補咗我嘅缺口,令我感覺溫暖,多謝你哋。MIRROR好多謝你哋嘅花,雖然有啲老土,不過好sweet。過去兩年幾,同你哋經歷咗好多,有喜有悲,以後希望可以繼續陪你哋成長,見證你哋達成夢想嘅時刻。愛你們,愛你們,愛你們!」

MIRROR中的「人氣王」姜濤亦收到驚喜,他在Instagram的限時動態Tag了其偶像羅志祥(小豬)的名字,並表示︰「小豬哥,很開心你真的看到這個表演了,謝謝你替我加油,今晚的精舞門,炸起來。」羅志祥給予回覆一句「今晚Good Show」,令姜濤開心到轉發了羅志祥的回覆帖子給大家看。

近日有網民在討論區出Post認為MIRROR當中6位成員應該離隊,矛頭直指Frankie(陳瑞輝)、Stanley(邱士縉)、Jeremy(李駿傑)、Lokman(楊樂文)、Tiger(邱傲然)及Alton(王智德)。不過,帖子一出惹來大批負評,認為MIRROR的12位成員缺一不可,兄弟情難以被取替。

(即時娛樂)