七仙羽曬英文︱ERROR向Backstreet Boys致敬 阿Dee扮AJ蘭花手:命運嘅捉弄 (23:55)

文章日期:2021年05月14日

ViuTV節目《ERROR自肥企画》自播映以來,成為網民熱話,節目中的癲喪遊戲更是焦點;昨晚(13日)播出一集沒有遊戲節目,但有ERROR 4位成員梁業(肥仔)、郭嘉駿(193)、吳保錡和何啟華(阿Dee)扮外國人大講英文的環節「香港ERROR遊」,還有七仙羽師傅帶肥仔及阿Dee深夜探靈,3人全程以英文對話。雖然七仙羽平日說話時有獨特口音,但原來她曾在英國讀書,亦是碩士畢業生,難怪說起英文時跟平日大不同。

節目尾段,ERROR大唱Backstreet Boys經典歌《I Want It That Way》致敬,連造型、舞蹈都抄到足,其中阿Dee扮Backstreet Boys成員AJ的蘭花手更學到十足十。阿Dee事後在社交平台表示,「話說以前我諗我八九歲個陣,我啲堂哥同我阿哥都好喜歡BSB……由於我年紀最細,佢地永遠都迫我做AJ,因為冇人想做佢,命運嘅捉弄,估唔到大個真係要扮佢」。肥仔則在社交平台分享阿Dee及保錡錄音時的片段,其中保錡錄音時,女友張沛樂(沙律)也在場,肥仔留言:「係度送上Error 2子錄音片段,得2段係因為3哥早一日錄左,而我呢就無人幫我拍,@deegor_hkwa AJ上身做得好好 @k_p0k1 開頭唱得幾好,後面就……」「格仔導演」Mike也留言「辛苦後期同事」。

(即時娛樂)