藝訓班同學齊追夢 孫慧雪悼故友陳積榮:呢一世唔會忘記你... (18:02)

文章日期:2021年05月15日

無綫前藝員陳積榮(Jeff)今晨不敵肺癌離世,終年38歲。Jeff是無綫第20期藝員訓練班畢業,同期同學有孫慧雪和陳智燊等。孫慧雪得悉Jeff患癌後,四出為好友張羅,並盡力幫忙他渡過難關。

今午阿雪在社交網貼了多張和Jeff合照,並撰長文悼念故友:「Jeff,和你實在有太多太多的經歷,一起追夢的過程,實在太深刻了!所以我呢一世都不會忘記你!你好叻呀!一直撐到現在不容易,到最後,你都仲係擔心人哋為你傷心,怕自己令人失望!其實你已經好叻好叻!好硬淨呀!撐咗咁耐,要好好休息吓啦!」

阿雪也不禁問道:「經常在想,點解上天要揀你?要帶你走?一定係你太好啦!你已經完成咗天主俾你喺人世間嘅考驗,你可以幫佢手做事啦!或者因為你特別勇敢,可以令我哋明白更多!」

孫慧雪表示Jeff性格坦率兼有正能量,她寫道:「每次見你,總係有滿滿嘅計劃,每次都係充滿希望同力量!知道自己發病嘅時候,你同我講話你知道自己行緊運啦!係上天俾你一個經歷同考驗,只要過咗呢關,之後就可以繼續努力完成,好多好多你想要做嘅事,你話實在有太多人對你好,你好想還俾大家,好想用自己力量幫忙同鼓勵病友,喺你病同唔舒服嘅時候,你都係咁為人着想!」

阿雪又謂Jeff教曉他人生健康最重要:「無需要為唔值得嘅人,或唔值得嘅事而唔開心,你教我每一個演出都好應該要珍惜!就算只係行過嘅角色,你都會好珍惜!你話人生唔需要追求物質,足夠就好,你話細細個赤腳喺士多跑來跑去,過一啲簡單生活都已經好開心,你話人生好短,一定要追夢,要努力成就想做嘅事,等自己無悔!你話愛要說出口!我全部都記住啦!」

阿雪表示Jeff經常讚她叻:「我知道你鼓勵我,其實你叻我好多好多!喺你身上我學到好多,你令好多嘢由零變一百,由無變有,你令我明白敢想敢做,就會令事情發生!你重情,拍電影,都要堅持搵返同期嘅訓練班同學,你好喜歡齊心做一件事嘅感覺,多謝你俾咗好多美好回憶我!俾我做電影女主角!

細數我人生每個精彩時刻,都有你喺身邊陪伴同見證!好開心認識你!而家只係短暫離別,我哋來日再聚!喺呢度衷心多謝一直出心出力愛護Jeff嘅大家!我哋會忘記悲傷,重新振作!因為你唔鍾意見到我哋唔開心!Jeff, we love you﹗」

相關新聞:抗癌勇士|無綫前藝員陳積榮不敵肺癌 今晨離世 終年38歲

(即時娛樂)