每日一「鏡仔」|梁祖堯讚Edan:理性同感性平衡得好好 (14:32)

文章日期:2021年05月16日

梁祖堯(阿祖)早前跟MIRROR 12位成員拍攝《調教你MIRROR》,之前又為他們擔任演唱會工作人員,雙方兩次合作,令阿祖更認識MIRROR。阿祖在社交網不定期更新「每日一鏡仔」,之前他貼了和江𤒹生(Anson Kong)﹑王智德(Alton)﹑楊樂文(Lokman),昨晚輪到呂爵安(Edan)。

阿祖讚Edan是一個理性和感性平衡得好好的人,他表示在《全民造星2》擔任評判時,已留意到Edan,他喜歡Edan表演的能量,亦知道表演的分寸在哪裏,讚他有諗頭和執行能力。

經過今次合作後,再認識他另一面:「佢好知道成個團隊需要啲乜嘢,而且好努力去連結大家。佢亦都好夠膽講自己嘅諗法,會為大家嘅方向提供一啲不同嘅面向去選擇,喺大家見到無偶像包袱嘅表面,其實有一個好敏感嘅內心。」

阿祖讚Edan在MIRROR的6場演唱會內,自彈自唱部分沒有甩拖,他寫道:「喺表演入邊彈啲咁深嘅嘢,其實好大膽。而呢一種信心,絕對唔係臨急抱佛腳可以得到。

唔講大家唔知,《給自己的信》係《調教你MIRROR》喺梅窩入邊,搵咗一個著名教唱和音老師同大家上堂。特登為佢哋編寫咗高中低三條旋律。大家都冇唱和音嘅經驗,都好努力去練習。大家唱完之後,就好想將佢放喺演唱會入邊,成為一個item,而我哋排練演唱會呢個項目之前果一晚,佢哋已經排練到差唔多兩點先返到屋企,但係Edan憑佢嘅Perfect pitch能力,成三點幾,犧牲自己休息嘅時間,將三條旋律自己彈一次唱一次,放喺兄弟嘅WhatsApp group度畀大家更有信心地練習。而第二朝10點就要排練啦。佢呢一個舉動令我同另外11個兄弟好感動。多謝你,Edan﹗Edan加油,多謝你嘅信任,亦都多謝你願意去進步同埋改變嘅決心!」

(即時娛樂)