胞妹親製蛋糕 湯洛雯叫湯樂瑤唔好再減肥:瘦到唔認得你 (14:38)

文章日期:2021年05月17日

湯洛雯(靚湯)有個靚妹妹湯樂瑤,堪稱「靚湯姊妹花」,樂瑤自去年10月在Instagram貼相後,她已有7個月沒有更新Ig。今日靚湯在Ig貼了和妹妹合照,並留言:「發覺 @cassandretong(樂瑤Ig)好耐冇出現過,就upload下佢啲新相啦,唔該唔好再減肥,就嚟瘦到唔認得你,同埋唔想同你影相(呢句先真),但係多謝你整嘅蛋糕,好味道。」

另外,蕭正楠及靚湯昨晚亮相無綫節目《開心大綜藝》,宣傳新劇《一笑渡凡間》,靚湯早前生日與男友馬國明到酒店Staycation慶祝,還帶同代表他們的小馬及獨角獸公仔,她在社交網分享由男友操刀拍攝泳衣浸浴照放閃,她說:「其實是做spa,不過穿的不是三點式,是One Piece。」

她表示與男友Staycation很開心,男友第一次去,問男友可有趁機求婚?她說:「沒有!也沒有一刻以為他會求婚,因為我們都不是很surprise的人,如我想吃什麼蛋糕,都會和他講,叫他去買,不需要他想太多,Staycation基本上都是我搞的。」而「獨角獸公仔」被人指污糟,要幫公仔洗白白,湯洛雯指公仔是馬國明要帶去,她只是見到很多人說公仔污糟,便洗一下。問到公仔為什麼污糟?湯洛雯笑道:「我怎知點解?多塵啩!」

(即時娛樂)