余香凝奪最佳微電影女主角獎 讚BB腳頭好 (17:33)

文章日期:2021年05月17日

準媽咪余香凝(Jennifer)去年底與鮑起靜(鮑姐)及潘燦良拍攝微電影《日子總有我伴你走》,她憑該微電影奪得「最佳微電影女主角」獎,由於疫情關係,是次微電影比賽未有舉行頒獎禮,而近日獎座終於送到Jennifer手上。

對於今次獲獎,Jennifer開心又感恩,她笑言腹中BB「腳頭好」︰「梗係啦!BB喺肚入面經歷拍攝同攞獎。不過我覺得最大拎獎原因係導演同鮑姐,冇鮑姐做對手戲,唔會有個表現出嚟,所以多謝鮑姐。」

Jennifer表示能參與拍攝的滿足感比獲獎更大,而拍攝時正經歷人生大事,感覺很特別,她說︰「其實自己冇諗過拎獎,有得做呢個講親情project已經好滿足,自己一直想做關於親情作品,導演第一次搵我拍呢個微電影時,自己計劃緊結婚,到拍攝時就有BB,所有嘢嚟得好合時。加上自己婆婆都好大年紀,好想做一些關於親情作品畀婆婆睇到,或者畀大家睇到,去宣揚要珍惜眼前人嘅信息。」

(即時娛樂)