Anson Kong爆Edan冇淚腺 Ian常被隊友𢭃下巴 (19:10)

文章日期:2021年05月17日

MIRROR成員江𤒹生(Anson Kong,AK)在社交網貼了隊友和梁祖堯(阿祖)合照,阿祖和MIRROR早前在梅窩拍《調教你MIRROR》,他們相處了一段時間互相了解,兄弟情增進不少。AK在Instagram留言表示要好好多謝阿祖,他寫道:「大家一開始都好疑惑,時間已經唔多,點解要show前入camp,仲要入12日,出嚟之後點排得切?但就係因為呢個camp,令我哋搵返自己,搵返大家,搵返初心,然後帶住呢個信念去演唱會,所以先有現在效果,覺得所有嘢都係上天安排好,安排我哋遇到你,可以喺Show前入camp增強我哋嘅羈絆,感恩在人生路途上遇到你,亦令我人生上了一課,一切在心中 愛你祖。」

AK表示非常期待《調教你MIRROR》出街,他還爆料指連ViuTV製作部副總裁金廣誠,看過部分片段後也有喊,他寫道:「希望到時都會感動到你哋,如果無,可能你哋同Edan(呂爵安)一樣係無淚腺。」

躺着也中槍的Edan在MIRROR演唱會表現甚冷靜,他亦被阿祖讚是個理性和感性平衡得好好的人,Edan留言表示「我需要尋找淚腺」,隊友李駿傑(Jeremy)也笑Edan:「不如我幫你book醫生。」

至於陳卓賢(Ian)經常被隊友𢭃下巴,他在Ig貼相和短片,Ian先後被AK、陳瑞輝(Frankie)、盧瀚霆(Anson Lo)和邱傲然(Tiger)𢭃下巴,Ian表示:「有理由懷疑我下巴係公家物件或者吉祥物,又或者潮流興𢭃我下巴。」

(即時娛樂)