消失的腫瘤︱黎瑞恩胰臟有陰影拒做手術:過一日賺一日 (01:48)

文章日期:2021年05月18日

黎瑞恩跟馬浚偉合作舞台劇《男人40 CEO》將於6月公演,這段時間正忙於排戲,但她因為身體抱恙而缺席。黎瑞恩在社交平台透露多年前因胃部不適做全身檢查,發現胰臟有兩個瘤。她稱由於食東西時感覺頂住,初時以為是幽門螺旋菌或是腸道有瘜肉,全身檢查後發現胰臟有陰影。她留言:「最後再作詳細檢查後發現胰臟真係有兩個瘤。」醫生告訴她通常末期才看到,幸好暫時是良性。她又說:「醫生話因為一個(瘤)喺頭,一個喺尾,要切嘅話,喺頭嗰個黐住其他器官,所以每個器官都要切三份一。」

她問醫生可否食藥治療,醫生說沒有藥食,但她決定不做手術。醫生給她忠告:「咁你以後開心啲啦!」她以「過一日、賺一日」心態開心地生活。近日她又肚痛入院,她心想:「我諗時間都差唔多喇!」但再照肚後,胰臟兩個腫瘤好神奇地不見了,她肚痛只是腸胃炎導致腸抽筋。黎瑞恩開心到癲咗,不斷問自己點解。她說:「原來唔好諗埋咁多無謂嘢及負面嘢,真係可以醫病㗎。所以我想同大家分享我嘅諗法,希望無論患咩病嘅朋友,大家唔好絕望,放鬆及樂觀,凡事都有可能!」

馬浚偉留言:「沒錯,喜樂是良藥,善良是妙方!兩樣妳都有,加油!」她回覆馬仔,為缺席排戲感歉意,表示會加油追進度。

(即時娛樂)