無綫製作《明星運動會》炒熱東奧氣氛 梁芷珊:仰慕佢嗰款天真 (15:55)

文章日期:2021年05月18日

無綫昨日舉行「2020東京奧運會」記者會,副總經理曾志偉稱政府要求無綫除直播賽事,還要製作一系列介紹及宣傳奧運的節目,時間有點倉卒,他表示先籌備製作節目《明星運動會》,安排全台藝員及邀請歌手、社會人士參加,藉以炒熱奧運氣氛。

當年搞過香港足球Marketing的梁芷珊,亦在facebook對報道抒發己見,她寫道:「有啲人,活咗幾十年,傳咗幾代人,都仲好天真,我哋其實要仰慕佢嗰款天真,例如:以為辦TVB運動會可以炒熱奧運氣氛,睇到呢段消息嘅時候,感覺就同多年來搞香港足球marketing一樣,不時有人教我做嘢:『想推高球賽入場率呀?搵明星足球隊嚟踢頭場助興吖嘛。』嗰陣時我仲好斯文,從無X出口,只係喺心裡面:我X!」

相關新聞:未知東奧會否如期舉行 曾志偉感頭痕:不知點做兩手準備

(即時娛樂)