姊弟情深|吳若希孖細佬Carson互訴心底話 感觸流淚 (22:34)

文章日期:2021年05月20日

吳若希(Jinny)和年齡相差12年的細佬Carson,昨晚在Jinny開設的YouTube頻道互訴姊弟情,兩姊弟玩「互相了解」問答遊戲,包括互問對方出生日期﹑喜歡顏色和喜歡卡通片等,期間Jinny冷不防問Carson拍拖次數時,Carson表現羞澀尷尬神情,相當搞笑,Jinny繼續追問:「認真拍拖嘅?但嗰啲puppy love算唔算?你想唔想我講?」Carson表示現時是第2次拍拖,豈料Jinny反問:「你之前嗰啲puppy love唔計?」Carson聞言尷尬傻笑。及後兩姊弟以一個詞語形容對方,Jinny讚細佬靚仔,Carson則讚家姐對家人好好,又很惜他愛護他。

之後談到姊弟情,他們也不禁在鏡頭前流淚,Carson表示得悉家姐吳若希首次懷孕時,很擔心只剩下自己一個,他說:「我係咪之後就一個人?我應該要更加獨立,我最驚嘅就係我做咗啲咩會影響你生活。」Carson續說:「我一定努力做好自己,唔好畀家姐擔心。」當Jinny見到細佬講到喊時,她也忍不住抹眼淚。

(即時娛樂)

相關字詞﹕吳若希 姊弟情深