《潮什麼》系列主持遭網民狙擊 3孩之母梁芷珮盼高抬貴手 (16:54)

文章日期:2021年05月27日

憑主持《潮什麼》系列而受歡迎的無綫藝人梁芷珮(Christy),已是3子女之母,她的Instagram追隨者已逾10萬。Christy近日為廣告商直播時,期間有不少網民留言狙擊,有指廣告商事後疑似將貼文和影片刪走。

Christy事後則在Instagram撰長文抒發感受,她有感而發表示,她由普通師奶可以儲到10幾萬粉絲,已感到滿足、開心和感恩。她說自己是勤力的人,她的人生並不是為自己而活,而是為家中3個小朋友,她20歲時已嫁人,亦非來自富有家庭,老公當年也是一個普通20歲的年輕小伙子。

她寫道:「當年啱啱加拿大返嚟,我哋冇靠屋企人,未搵到工又冇地方住,劏房都住過,冇錢請工人姐姐,大仔咪周圍搵人幫手湊,我哋乜嘢工都做過,我做過娛樂記者,空姐,上樓時裝店嘅sales﹑reception...我老公bartender都做過,之後教golf先開始有穩定啲嘅收入、為咗小朋友可以輕鬆環境讀書,我哋用咗一大半嘅糧,供佢讀國際學校,生咗二仔後,我哋嘅收入根本唔夠供兩個小朋友讀國際,所以先讀homeschool,好感恩呢幾年可以幫公司拍旅遊節目,多人認識咗,多咗好多KOL嘅工作,收入穩定咗,就可以比到更穩定嘅生活三位小朋友。」

Christy表示兩公婆都好努力工作,忙到沒時間陪小朋友:「好似呢幾個禮拜,每日7點帶完小朋友返學,就開始準備拍節目,拍劇,仲有KOL嘅job,同埋夜晚教運動班,每一個工作都係有血有汗換返嚟嘅,我勤力做嘢,唔係淨係得個講字,所以希望各位高抬貴手,唔好因為我來自邊到,喺邊間公司做嘢,而抹煞我嘅工作機會,我只係一個努力工作,賺錢養大仔女嘅媽媽,世界上每一個父母都係咁,你哋如果唔鍾意一樣嘢,其實真係可以唔睇或者直接block咗我,然後follow返你哋喜歡嘅嘢,我個人好簡單,有嘢就做,有工就開,大家開心,簡簡單單就得㗎喇...」

(即時娛樂)