生日出王牌迫好友現身 黃偉文曬林海峰彭羚極罕世紀合照 (12:00)

文章日期:2021年05月29日

林海峰(Jan)和彭羚結婚23年來甚少一齊出席活動,彭羚多年來專心照顧家庭,過住幸福少奶奶生活。不過,他們日前就齊齊現身為好友黃偉文(Wyman)慶祝52歲生日。Wyman事後將他與林氏夫婦的世紀合照擺上社交網,令網民非常驚喜,就連鄭秀文亦留言「Nice」,林一峰則說「Precious」,指照片非常珍貴﹗

Wyman說︰「生日嘅第二張Trump Card就係:動用呢個黃金機會,引/迫嗰啲成日都唔想出夜街嘅朋友破例,例如呢pair﹗老實講,我都唔敢年年打呢張王牌,哈哈﹗」不少粉絲都掛住彭羚,有網民留言︰「林海峰快放你老婆出來唱歌!」Wyman回應︰「Don't push it﹗應該咁諗:彭羚肯放佢老公出嚟每日做電台節目,間唔中楝篤笑吓娛樂我哋,算唔話得﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕林海峰 彭羚 黃偉文