《二月廿九》延續篇遇「不可抗力」 監製羅嘉駿:台灣外景取消 (23:05)

文章日期:2021年05月29日

ViuTV去年播映劉俊謙與吳海昕電視劇《二月廿九》大獲好評,乘勝追擊宣布開拍延續篇《940920》並加入蔡思韵參演。劉俊謙去年底透露有關拍攝計劃,原班人馬包括羅嘉駿監製與編審黃智揚,故事承接《二月廿九》世界觀,主角將在平行時空下發展新一段奇幻冒險之旅。期望明年春季於香港及台灣正式拍攝。

今日羅嘉駿在IG透露《940920》取消台灣拍攝,原因遇到「不可抗力」。他上載「不可抗力」解釋圖片,寫道:「好多合約會有句條款,話當遇上『不可抗力』而阻礙到合約履行,可以免除違約責任。發明呢個字嘅人,應該覺得人生有好多嘢都係不可抵抗。命運有時就係整定咗,係無得揀,無得反抗。」

他重提拍《二月廿九》幸運地於2019年12月中完成北海道的拍攝,1月疫情蔓延,要是製作隊遲一個月出發便可能拍唔成。《940920》繼續出埠,今次到台灣。半年又半年,因疫情未受控,拍攝延遲再延遲,台灣開始每日幾百宗確診,全面暫停工作簽證。他說:「我哋遇上咗不可抗力,可能係天災又可能係人禍,總之結論係我地出唔到埠,無得反抗,no bargain。既然個天想我留喺香港,咁我哋就拍好香港,做好本土電視劇。個劇本要大改,但我哋唔會再延期,照舊9月尾開拍,2月28號播映。我好相信上天幫我嘅選擇,每次我眼見唔好嘅事,到最後都會證明佢係揀得啱嘅,我諗今次都係。或者喺另一個平行時空無肺炎疫情;《940920》可以喺台灣取景;香港人仍然係香港人……但都係個句,唔到你揀,煮到埋嚟就諗下點食啦。」

(即時娛樂)