林芊妤跟囝囝同陽光玩遊戲 2歲「伯伯」沙灘大解放 (13:17)

文章日期:2021年05月31日

近日天氣酷熱,不少市民都到沙灘嬉水暢泳曬太陽,瑜伽導師林芊妤(Coffee)昨天帶2歲半囝囝翟德彥「伯伯」到沙灘跟陽光玩遊戲,而相中最大亮點是伯伯「大解放」,Coffee起初在Instagram貼了囝囝亮出屁股的剝光豬照片,但後來該Post被刪走,Coffee再重新上載照片,不過照片已加圖案遮住囝囝屁股。

Coffee寫道:「雖然我一向都想生女想到出晒面,但的而且確生仔嘅好處,就係當個仔見到個沙灘想去玩,但係又冇帶泳衣既時候,可以剝佢光豬去游水,🍑🍑🍑🍑(屁股)出沒注意﹗﹗但你哋冇得睇因為IG唔俾~ #頭先被delete咗個post #其實只係bb patpat #做人最緊要係自由奔放 #點都要post系列 #而家拉大張相都冇🍑睇啦。」Coffee亦在facebook專頁同步貼了照片,但囝囝的全裸露屁股照卻有得留低,沒有被刪走。

(即時娛樂)