跟初戀男友5.29結婚 前《東張》主持林泳淘做人妻:相愛到海枯石爛 (14:37)

文章日期:2021年05月31日

前《東張西望》主持林泳淘原來已升呢做人妻,跟拍拖14年的初戀男友林卓立結婚,林泳淘在社交網貼出婚紗相,當中有她和老公合照,但只見到她的老公側面。

林泳淘表示對於新的身分,仍未有「實感」,但她表示林生(老公)就好開心。林泳淘還自爆大約1年前,和老公輪流炒車,然後她帶老公去還神:「感謝神,最緊要人冇事,師傅見到我哋個八字就話,哇,你兩個人真係天作之合,個八字咁夾嘅,有無諗住結婚呀?林生就好爽快咁話:『有呀!』

呢次係我第一次聽到自己要結婚嘅事,(事後先知,原來佢之前已經訂好戒指,只係疫情關係一直卡住喺外國成年幾,都未寄到返香港),跟住師傅好快就俾咗兩個日子我哋,而其中一個,咁啱就係我哋嘅拍拖紀念日。(一切都是整定的)。

2021年5月29日,我同林生都多了一個身份,多了一些家人,多了一份責任,但不變嘅係,我哋應該會繼續相愛相殺直到海枯石爛,直到生命終結,直到永遠永遠。」

(即時娛樂)