蕭正楠打橫瞓畀人化妝嗌「唔老黎」 湯洛雯爆馬國明將獨角獸公仔據為己有 (19:00)

文章日期:2021年05月31日

【今日直擊】蕭正楠及湯洛雯(靚湯)今日為無綫劇《一笑渡凡間》宣傳,蕭正楠表示最驚化劇中爛面妝,一化就要坐定定3小時,被靚湯大爆經常化妝睡着,蕭正楠說:「我曾試過打橫瞓畀人化妝,有時不夠瞓沒辦法,但試過一次知道『唔老黎』,以後都不敢再試。」

蕭正楠表示今周播出他與靚湯感情線戲分,預告靚湯會以女裝造型現身,靚湯解釋因劇中是捕快造型,有場戲她穿女裝,眾演員問她為何男扮女裝,蕭正楠說:「因為做戲要覺得湯洛雯好靚,觀眾睇到我個樣,就是馬國明見到湯洛雯個樣,流晒口水,場戲好難做,演技大挑戰。」靚湯則說:「梗係唔似啦!」

靚湯叫蕭正楠不要常拿沒份演出該劇的馬國明宣傳,蕭正楠笑言到馬國明主演的新劇宣傳時,他會自薦到場幫手。靚湯表示男友已將代表她的獨角獸公仔據為己有,又帶到內地陪開工,問怕不怕又搞到公仔污糟,要幫手冲涼?她笑言可能已將公仔五馬分屍。問男友何時會將她據為己有?她說:「不知道,問他吧!」

(即時娛樂)