遏止炒風 ToNick鼓手親自放蛇 勸黃牛黨「做個清醒的人」 (16:05)

文章日期:2021年06月01日

樂隊ToNick將於下月3日及4日舉行「Here and Now」演唱會,門票日前開賣已被掃清光,不過有人搶完演唱會門票,轉頭即在二手平台放售黃牛飛;ToNick為遏止黃牛黨,派出鼓手晨曦「放蛇」,在該平台跟放售門票的人對話,晨曦先問:「兩連How much?」對方即答:「7月4日周日尾場,680元前排門票,$2400兩張。」晨曦再問:「咁貴~~ToNick咋啵~~」對方再答「全場第一行」,晨曦此時自揭身分:「我係ToNick鼓手晨曦,就係你炒飛搞到大家買唔到飛,我會呼籲大家唔好買黃牛,你都唔好炒飛喇,做個清醒嘅人,入場睇我哋騷。」

ToNick的官方Instagram亦上載對話截圖,並寫道:「音樂係用來治癒心靈,與其在資本主義中惡性輪迴,不如釋放自己做個清醒嘅人。唔好炒飛。Peace #唔好買黃牛 #尾場我落去同佢握手」。

(即時娛樂)