駱胤鳴滿身金器補擺喜酒 姊妹麥美恩搶花球失敗 (17:13)

文章日期:2021年06月01日

SiS樂印姊妹成員駱胤鳴去年底嫁給拍拖5年的男友Kelvin,昨天在科學園行禮兼補擺喜酒,麥美恩和許文軒擔任駱胤鳴姊妹團,林盛斌亦有出席婚禮。

麥美恩直擊婚禮盛况,她開心寫道:「Congrats好感動,終於等到呢一刻,真係動魄驚心,大個女大個仔啦!記住要錫老婆,如果唔係你就知咩事啦!愛你們,張相很有愛。」麥美恩還在Instagram限時動態貼了多段短片,身穿低胸晚裝的駱胤鳴,頸上掛了一條穿了多隻龍鳳鈪紅繩,她手上還戴了3對龍鳳鈪,新娘子搞笑對鏡頭托胸。在接花球環節,麥美恩和另一位姊妹搶花球時,麥美恩突然衝前搶花球,最後花球落在另一姊妹手中。

今午駱胤鳴在Ig預告會「洗版」貼婚禮照:「終於補辦晒所有結婚要做但又未做嘅儀式,多謝天公造美,噚晚12點返到屋企先至嚟行雷閃電落大雨,BTW我部手機得返啲奇怪相,例如係有個女藝人拍緊兩套劇都拎住部相機飛車過嚟,點知都係用手機幫另一位男藝人影相,仲有一張係大家幫我哋同Anson Lo(盧瀚霆)合照,所以你哋同我影咗相嘅朋友,快啲send返啲相俾我!」

(即時娛樂)