愛貓陪出嫁|林泳淘新婚老公容貌曝光 跟林日曦Alton「撞樣」 (19:20)

文章日期:2021年06月01日

《東張西望》前主持林泳淘於5月29日,跟拍拖14年的初戀男友林卓立結婚,而林卓立的樣貌一直保持神秘,今天林泳淘公開老公真身,有網民讚她的老公幾靚仔,同時亦指林卓立跟林日曦「撞樣」,亦有網民指他似MIRROR成員王智德(Alton)。

林泳淘表示在疫請下,要搞個證婚也不容易,她寫道:「4月尾個時朋友嚟我哋屋企玩問起,我哋仲話可能兩條友踢拖走去簽張紙算,之後就俾大家圍剿,好多謝身邊朋友仲有我家姐俾嘅重要意見,雖然計劃改完又改,但感恩我哋最終都搵到最適合我哋兩個個性嘅方案,就係喺屋企搞一個極hea溫馨小派對,(原本林生仲話想全世界一齊着睡衣,不過又俾人制止咗)。」

林泳淘的愛貓當天亦有陪出嫁,她開心表示:「因為咁,亦成功令奧奧參與到媽媽嘅婚禮,呢個小小嘅派對,有我哋嘅家人,有我哋嘅朋友,仲有我最愛嘅寶貝,一切實在太完美啦。」

相關新聞:跟初戀男友5.29結婚 前《東張》主持林泳淘做人妻:相愛到海枯石爛

(即時娛樂)

相關字詞﹕林泳