調教你MIRROR|姜濤陳卓賢爆喊 AK淚崩:搵唔返以前嗰種開心… (18:05)

文章日期:2021年06月02日

ViuTV節目《調教你MIRROR》將於6月7日晚首播,第3條預告片曝光,片段大約40秒。片中12子真情流露,隊長楊樂文(Lokman)、副隊長江𤒹生(AK)、姜濤、陳卓賢(Ian)及王智德(Alton)等,互相擁抱兼爆喊收場。

預告節錄了隊員部分心聲,Lokman喊住說:「最近就係好迷失囉!」AK稱:「搵唔返以前嗰種開心。」Tiger(邱傲然)表示:「無論乜嘢都好,都仲有11個(隊友)撐住我、頂住我。」較為冷靜的呂爵安(Edan)則說:「冇MIRROR我哋什麼都不是。」姜濤表示:「我真係好希望MIRROR好。」柳應廷(Jer)說:「呢個節目可以令我哋之間了解多咗對方。」除了真情對話外,預告片亦播放MIRROR跟導師梁祖堯大合照,MIRROR之間搞笑互動等畫面。

(即時娛樂)