暗示縮沙?|林作左眼袋瘀黑 自爆阿媽畀百萬要求退賽 (16:30)

文章日期:2021年06月03日

林作和鍾培生將於9月舉行「百萬擂台戰」,二人目前積極備戰。林作昨天在社交網貼相,相中其左眼的眼袋位置明顯瘀黑,他寫道:「今(昨)日將我的打腫眼照片send俾身在內地的媽媽,媽媽馬上打來,要求我退賽。佢話:『我俾100萬你,你唔好打啦。』」林作問網民意見:「大家覺得,我應該攞我老母100萬,定攞終賠生(鍾培生)100萬?我係裙腳仔嗎?」

網民紛紛留言:「唔好quit la(啦),我買咗一百萬你第一個回合瞓低㗎。」、「Why not both」、「簽咗合約,退賽就唔只1,000,000㗎啦!」、「面子事大」、「攞阿媽」等。

之後林作再貼自拍照,並引述朋友留言:「Yo man,隻眼入面有機會少少裂咗,再操落去或者練落去或者比鐘追住嚟打呢個位都有爆眼骨風險,你自己小心呀!可大可小。」

(即時娛樂)