阿倫身形發福 溫拿林子祥賀Uncle Ray榮休 (15:37)

文章日期:2021年06月07日

無綫節目《開心大綜藝》昨晚以Uncle Ray榮休作主題錄影,林子祥(阿Lam)、溫拿樂隊、肥媽、區瑞強和夏韶聲等擔任嘉賓。阿Lam表示要來賀Uncle Ray榮休,他說:「如果佢等多4年,到100歲先退休仲勁啲,不過佢話100歲會開個大party,大家都等緊。」

他指疫情下很多工作煞停或押後,問可有計過收入損失了多少?他說:「呢啲冇計喇,依家都唔會諗損失幾多,只希望大家捱得過呢幾年,或者大家去接種疫苗會更快捱過,我下星期亦會打針。」

他續說:「做多啲運動,食少啲嘢,因有時間反而會控制得好啲,不過身形都冇太大變化。」對於譚詠麟(阿倫)疫情下身形發福,他笑稱:「阿倫成日都係呢個樣㗎啦,都未變過,我都差唔多兩年冇見過佢。」

溫拿「三虎」阿倫、彭健新及陳友到場,與身在澳洲的葉智強及於上海的鍾鎮濤,以視像連線合體演出。阿倫表示認識Uncle Ray多年,當年溫拿出碟,對方是第一個電台DJ播溫拿的歌,溫拿亦在電影《大家樂》與Uncle Ray合作過。

疫情下溫拿工作亦受影響,不過在美國有多個物業的陳友笑指,曾被誤會已移民當地,找他洽談到賭場登台。而「三虎」更相約出海釣墨魚,問可擔心被質疑開船P犯限聚令? 他們強調不是開船P,釣墨魚時也戴上口罩。

相關新聞:《開心大綜藝》由現場直播變錄影 曾志偉稱冇刻意調動節目撼ViuTV

(即時娛樂)