外傭遮遮再獻新猷 海參變「黑參」 張敬軒愁爆:勁灰星期一 (17:03)

文章日期:2021年06月07日

張敬軒的外傭「遮遮」是廚藝達人,不少網民經常留意遮遮為軒仔炮製的早餐。今早軒仔在Ig貼相和短片,他先寫道:「當你以為搵阿媽出手,你就會有好日子過嘅時候.... #你就錯了 #你以為代表星期一嗰隻色淨係得MondayBlue吖 #我仲有有隻MondayGrey吖我話過你聽 #勁灰星期一」。

軒仔表示張媽媽問他最近一日三餐是否吃得齊,之後張媽媽叫軒仔遞電話給遮遮聽:「佢(張媽媽)話佢醒起之前幫我發定咗啲嘢擺喺急凍,話佢會教『遮遮』煮一啲滋陰嘅嘢俾我食... #之後係大量雞同鴨講嘅國語同我不祥嘅預感。佢兩個收線之後我問阿遮:"Everything alright?" 遮:"yea" 我:"🥶⋯⋯👍🏻" 」

到了今早,軒仔貼了兩條疑似煮燶的食物,有網民猜是麵包,亦有網民指是海參,軒仔還用刀叉切來吃,他留言:「佢(遮遮)完勝 #完 #估吓係咩 #估中冇奬 #唔俾諗衰嘢 #我決定剪咗條MV去表達我嘅情感 #我嘅早餐之歌 #人生究竟乜事 #有請Deanie姐 #免費請你睇 #唔駛唔該。」

蔡卓妍留言:「好煙韌喎!」湯怡說:「麵包點豉油?」江嘉敏也留言:「竹炭麵包嚟㗎?」DJ梁文禮笑稱:「張敬軒,你要求神,拜一個『食神』。」有網民笑指:「黑過隻碟。」

(即時娛樂)