洪卓立內地拍劇突然抽筋昏迷兼缺氧 急送院搶救 (12:39)

文章日期:2021年06月08日

有報道指曾經歷「爆肺」的洪卓立(Ken)早前返順德拍劇時,突然抽搐暈倒,Ken並從高處墮下,當時他曾昏迷10分鐘,報道指他曾腦缺氧,又口吐白泡,手無血色兼指甲變瘀,隨即送院搶救,醫生更表示Ken曾一度命危,情况令人擔憂。

英皇高層霍汶希(Mani)回覆《明報》時表示:「多謝大家關心洪卓立情况,現在他已回香港,在家裏休息中,亦都再去醫院全面檢查一次,檢查的報告有待回覆,暫時頭部檢查是正常的,現在就是因為膊頭落地,所以左手暫時不能舉起,正在做物理治療,他確是一度昏迷,而且缺氧,但是我們以最迅速的時間送了他入醫院,救傷車亦非常快的到達,在救傷車上急救,雖然有嘔吐,但是已經在救傷車上蘇醒,稍後我會叫阿Ken自己錄一段回覆給大家。今次的情况是有點特別的,因為他是突然抽筋暈倒而跌下的,但是他沒有病史,但是已經進行腦部掃描,一切正常的大家可以放心。」

至於Ken拍攝工作如何處理?Mani說:「其他工作等他復工後才開始,現在手頭上還有電影及電視劇,他們都很支持的把拍攝當期往後推遲了,而且劇組對於阿Ken工作表現非常滿意,還加了戲分呢。」

 

Ken回覆《明報》時中氣十足:「十分抱歉﹑亦十分多謝大家關心,同時又唔好意思要令大家擔心,我已返香港休息,個人冇乜事,係隻左手,可能左邊膊頭落地,依家未好靈活及未舉得起左手,希望快啲好返,等疫情過去再返去開工拍埋其他戲分。」

Ken表示發生事件後有開心亦有不開心,他說:「唔開心當然係令大家擔心,助手﹑媽咪同埋導演,成個過程由我暈咗﹑向後跌﹑入院同嘔吐,導演成個過程望住,佢好好不斷安慰我,成晚喺醫院陪我過,佢都好辛苦。開心嘅係我發現好多愛,原來身邊好多朋友,未必成日傾偈見面,但當你一有事,會好關心自己,好似有冇啲湯水煲畀我飲,介紹醫生畀我,非常暖心,我都希望食返多啲嘢,拍戲時做一個Fit嘅大魔頭,因為第一次演奸角,希望做好啲,之前食啲少嘢,加埋天氣熱,戲服又厚,加埋燈光關係,嗰日中暑,我返港後不停食嘢,令個人精神啲,再慢慢做運動,等自己準備好,多謝導演同關心我嘅朋友,會變返靚靚仔仔返嚟﹗」

(即時娛樂)