調教你MIRROR|花姐爆跟Ian常嘈交:佢遇到唔開心都唔會講... (13:36)

文章日期:2021年06月08日

ViuTV節目《調教你MIRROR》成為全城熱話,人氣男團MIRROR出道兩年半,團隊成績亮麗,但作為獨立個體,每個成員又有否真正面對自己,找到定位?MIRROR的12位成員將接受導師梁祖堯「調教」,期間斷絕經理人黃慧君(花姐)保護及杜絕偶像包袱。成員間還罕有地深情剖白,兄弟間互相借鏡學習,務求令12位成員進化成更團結的「Better MIRROR」!

明晚(9日)播出的一集,將圍繞其中一位成員─陳卓賢(Ian),Ian認為MIRROR並不如初成軍時般齊心:「力量比起我哋成軍第一個演唱會薄弱咗。」因為大家需要兼顧各自工作,令眾人步伐不一致。花姐希望借今趟旅程,靠阿祖幫Ian「Open Up」自己。

花姐表示Ian有幾個地方,令她感到擔心:「佢令人覺得同佢有好大距離,呢個距離連我同佢都有,遇到問題或者唔開心都唔會講,咁樣容易令人有誤會。」花姐自爆經常跟Ian嘈交,阿祖亦覺得他非常保護自己,有點難搞。

阿祖則安排Ian和Jer(柳應廷)到麵包店跟老闆阿Kit學整麵包,原來老闆是Ian的忠實粉絲。過程中,她一句便Hit中Ian,令他心情有點複雜。

(即時娛樂)