曾憧憬同性婚姻 小肥暫不拍拖:唔知自己幾時需要空間 (17:38)

文章日期:2021年06月09日

小肥日前擔任許文軒主持的TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》訪問,小肥即將推出翻唱專輯,他與監製陳輝陽再度合作,小肥說:「我畀輝陽話我唱功未夠,真係好大打擊,佢想我再有進步,所以安排老師畀我上堂。自己初初都好憂心,覺得自己唱咗咁耐歌,唔係話改就改到,搞到我對前景唔明朗,老師話我唱歌太用力,太多花巧嘢,要我搣甩晒,用最少嘅力唱最高嘅音,出到嚟真係唔同咗!」

翻唱碟中,除了熱播的《青春頌》外,小肥還翻唱《年少無知》,他說:「本身呢首歌攞唔到版權,錄晒所有歌曲之後今年再問,突然又OK,既然攞到就梗係唱啦!因為我覺得呢首歌,係成張唱片當中嘅靈魂之一,能夠攞到版權,特別要多謝何麗全同曾志偉先生放個版權出嚟,令呢件事暢通無阻!」

碟中會有一首全新作品《廢柴》,小肥說:「因為陳輝陽見我去年出櫃咁大件事,所以話要作首歌賀一賀我!」問到出櫃後有否卸下包袱?他說:「身邊有好多人話我唔同咗,有啲話我開心咗,有啲話我姣咗同風騷咗!(對同性愛情及婚姻有憧憬?) 憧憬係有過,但依家怕咗,之前嗰段感情大家好習慣大家嘅性格,如果再拍拖又要重新適應,我唔知自己幾時需要空間,呢啲嘢好煩,真係唔想諗住,咁不如暫時唔好拍拖,順其自然!」

(即時娛樂)