想當年跟古天樂齊齊炮轟公司 海俊傑慶幸獲TVB召回巢 (22:44)

文章日期:2021年06月12日

海俊傑接受港台《舊日的足跡》主持車淑梅訪問。海俊傑是1994年新秀歌唱大賽冠軍,20多年在娛樂圈起起跌跌。他稱出道時有脾氣兼唔聽話,鬧公司最大罪,記得翌年是陳奕迅獲新秀冠軍,當時自己仲唔醒目,問高層吳雨何時再幫他出第二張唱片,答案是叫他乖乖地在無綫拍劇。

他說當年跟古天樂皆是華星歌手,有傳媒訪問他們,標題是「古天樂海俊傑炮轟華星」。他訪問時提到在華星近兩年,說:「我對唱片公司冇希望!」想不到古天樂也炮轟華星,可能對方已經唔想唱歌,計劃電影發展,現在他是電影大亨了!海俊傑則因為鬧公司,合約屆滿時不獲續約。海俊傑1999年離開TVB,埋怨沒有機會,感心灰意冷只有向外闖。

他說:「外邊有人傳我飲醉酒,甚至乎蝦女仔。其實真係好冤枉,嗰一次係嗰個人故意做新聞。因為我同佢拍電視劇時好熟,我有啲嘢睇唔過眼想提醒佢,點知講咗不單止冇對件事好,佢反而攻擊我,話我係鹹豬手騷擾佢,我當然要平反,真係好無辜。當時對我個形象多多少少有影響,飲醉我試過,但話鹹豬手真係冤枉,我冇做呢啲咁嘅嘢,我亦都唔需要,我點解要咁肉酸?我正式去追個女仔應該冇問題呀!嗰次我學識咗喺女演員面前要事事小心,唔能夠對人有咩提點。」他當時拍亞視《義無反顧》,事件涉及劉綽琪,他表示當時亞視高層偏幫女方故他合約完了便離開。

離開TVB近20年,近年他重返「娘家」,海俊傑說:「我要多謝吳鎮宇,初初離開無綫時候鎮宇哥已經提點我不如返大台,佢話你未試過喺無綫做男主角,喺外邊好辛苦!」終於監製梅小青給他機會,重返無綫參演《法證先鋒IV》受注目而再獲更多演出機會。他又說:「好多人話無綫啲嘢退步,唔夠內地撼,踩得就踩,但我返來之後親眼見到,無綫台前幕後都好專業。機器鏡頭都係電影模式,並非流水作業,現在喺內地都好有力量,我覺得好驕傲,唔好隨便講負面嘅說話一定要飲水思源,邊個大星唔係喺呢個電視台出來?發哥、劉德華、梁朝偉、周星馳、劉嘉玲,外邊點威都好都唔好忘本!」

(即時娛樂)