莫文蔚孖林子祥合唱圓夢 賣口乖叫Lam哥 (22:12)

文章日期:2021年06月13日

莫文蔚(Karen)昨晚舉行第2場紅館演唱會,請來林子祥(阿Lam)擔任表演嘉賓,原來兩人之間有微妙的關係。阿Lam與Karen爸爸莫天賜是拔萃男書院的校友,當年莫爸爸長跑了得,身為師弟的阿Lam早已認識對方並視為偶像;至於Karen就自小已是阿Lam的歌迷。雖然Karen與阿Lam認識已久,但一直未有合作機會,故Karen今次力邀阿Lam做嘉賓圓合作夢。

兩人合唱《我愛你》後,阿Lam向Karen說:「你知唔知為咗你呢個騷咁晏先出嚟,我已經瞓咗一日。」Karen聞言笑稱:「我知你好早瞓,但乜唔係好開心㗎咩,可以夜瞓?通常啲細路仔好鍾意夜瞓。」阿Lam表示:「又話我細路仔,又話由細聽到我大。我同你爹哋同校,但佢大我啲啲,你唔好叫我Uncle Lam、林伯。」Karen即賣口乖以「Lam哥」稱呼他。

其後,Karen在台上透露:「其實我同Sally(葉蒨文)熟熟哋,本來想請你哋一齊嚟。」阿Lam卻調皮說:「邊個Sally?」引得全場捧腹大笑,連Karen也笑逐顏開稱:「原來唔係好熟?這天唔好意思咁貪心請晒你哋,既然你嚟到,我想唱隻Sally嘅歌,當送畀佢好嗎?然後再唱你嘅歌。」二人合唱了《零時十分》、《追憶》、《最愛是誰》及《分分鐘需要你》,讓觀眾大飽耳福。

(即時娛樂)