攬古天樂想送吻 肥仔被指似李璨琛3歲囡囡Lucy (22:22)

文章日期:2021年06月14日

憑《ERROR自肥企画》人氣急升的組合ERROR,近日有機會跟影帝級人馬古天樂(古仔)合作拍廣告,其中梁業(肥仔)被指在廣告中跟古仔有最多身體接觸互動,他遭古仔箍頸及被沙槌打肚腩;鏡頭後,兩人亦有「親密」互動。

肥仔在社交平台貼出攬着古仔兼想送吻的搞笑照片,他更自爆廣告內其中一個造型被指跟李璨琛的3歲囡囡李元元(Lucy)撞樣,肥仔留言「我愛古天樂,估唔到我可以同 @kootinlok_louis 合作,唔好講咁多攬咗先咀啖先。今次廣告入面馬來亞靚女唔著底褲騎馬嘅造型 @vincitang 係咁話我似Lucy #扮親嘢都似人 #我係百變星君 #定係百變怪」,不少網民也笑指肥仔真的很似Lucy,更有人搞笑問兩人是否失散多年的兄妹?MIRROR成員柳應廷(Jer)則留言「葡萄」,有人問Jer是否葡萄肥仔似Lucy。

相關新聞:ERROR孖古天樂盧覓雪拍廣告 193扮古仔「拜神舞」舞姿

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕梁業 肥仔 古天樂 李元元